Tuesday, September 08, 2009

mental dan fizikal

arini bos aku bertanya lg..masuk ni dh bape puluh kali dia menanyakan perkara yg sm..aku hargai keprihatinan dia tp dlm ms yg sm merimaskan pala otak aku sbb aku xtau nk bg jwpn ape dan akhirnya jwpn yg sm aku akn bg kat dia sedangkan aku sndiri pn xconfirm dgn jwpn tu..dan hari ni aku xbg lg jwpn yg memberi harapan kat dia..sbb aku dh pn mengajar diri aku utk xtrs mengharap pada sesuatu yg xpasti..=)

ape yg aku pikir skrg ialah bagaimana menghadapi saat2 genting nanti sekiranya tiada siapa di sisi..ape plan aku..
(huwaa..mcm sebatang kara..uhuhuhu)..ape langkah2 yg perlu diambik..ape yg perlu aku wat..ape yg perlu aku sediakan..hem..tp yg pasti..aku mst kuat mental dan fizikal!..aku mst kalis air..kalis peluru dan kalis rindu..hahahah..tah ape kn mengena tiba2 kalis rindu plk..
sebenarnya aku dh war2kn plan aku pd sesiapa yg akn terlibat..Insya-Allah ia boleh dilakukan..Allah kn sentiasa berada di samping kite..kite je yg selalu menjauhkan diri dariNya..kite manusia ni yg sebenarnya zalim kat Allah kn..=)

tp mcmana pn, secara jujurnya..jauh di sudut celah2 ati aku..masih mengharap..sgt tipu kalu aku kata aku xkisah..aku kn spt perempuan normal yg lain..tp..=)..mcamana pn..aku perlu tipu diri aku..ketepikan tu semua..kuatkan semangat, kuatkan tekad..aku mampu menghadapinya!..rilekla..aku kn ganas dan brutal..muahhahahha..

terima kasih pada sesiapa yg sgt prihatin pada aku..(eh ade ke..??hehehe)..
terima kasih pada cidah n cik nah yg sanggup bersusah payah melawat aku 2 hari lps..so sweet...=)..tp sori beb..gua xdpt nk bg ayaq n food kt u all memandangkan bln pose..sian korg..=)
hem..xlupa thanks gak wat ira yg dh bersusah pyh mengepos ikan terubuk masin tu..wpun ats permintaan cdah sbnrnya tu..
thanks..thanks..thanks..n million thanks..!
you guys rock..!!!ehhehe..

9 comments:

Cheedah on 8:27 PM said...

mcm terimbau kenangan kat katil 2 tingkat kite yang bahagian atasnya dijadikan setor simpanan

jangan lupa...siapkan barang2 keperluan n letak di tempat yang paling senang nak capai...

jgn lupa pesanan mak hang...bawak beg bersalin masa balik klate

doa kitaorang ada bersama2 ngan hang ok

dont worry..semua akan selamat..insyaAllah...

jaga diri n baby baik2

wah pesanan mcm mak2 plak..hehe

why u as on 9:16 AM said...

nape dgn katil tu..?ha'ah..kite ltk brg kat ats dia sbb xnk hantu duduk..haahhaha..

ish..katil n bilik tu byk sweet memories..rs bahagia gile..wpun bilik tu kalau dibandingkan dgn bilik kak ros-wid,cik nah-anis,mek- feeda..sgt jauh panggang dr api..hehehe..

kat ats katil tulah..kite semua slalu baring dan bercerita..dr hati ke hati ke hati...
tp skrg..kite dh ade kehidupan masing2..kehidupan yg berbeza...

ceh..kuang asam tul bdk opis aku yg bukak lagu jiwang pg2 ni..xpsl2 aku terjiwang2 dah ni..hahahha..
kite kn brutal..minah rempit dulu..mn leh jiwang2 erk..heheehe

Cheedah on 11:54 AM said...

beb kite minah scoot laaa...scooter aku dh jual beb...maintenance mahal sgt...dah lebih kurang kelisa power aku tu je...

kelisa ira bapak punye besaq...hehe...ingat dak masa scoot aku kena clamp ira bukan main lagi bergaduh ngan pak security...alah pasal dia marah kite panggei pak guard tu...

seingat aku bebudak lain jarang nak masuk bilik kite...bilik sepah kotor ape lagi le...huahuahuahua...belum lagi bila kite makan tauhu bakar yang busuk tuhh...alahai..rindunyeee

why u as on 12:30 PM said...

huish..mn ade bilik kite bersepah n kotor..hg silap tgk bilik tu..tu bilik kak ros tu..hahahhaha..
yela..cane nk kemas..kalu kite dok berjalan..merambu ramba jerk..sepah sket je kan..kalu sepah byk..cik nah yg pengemas tu xkan sanggup msk bilik kte..eh..ke bilik kte mmg best..hahhaa

tauhu bakar tu mn ade busuk..hg je yg rs busuk..aku ngan ira..rilek je..huhuhu..mmg sdp arr tauhu tu..kat sini tauhu bakar xpower..

hg igt dak..aku bengkek je g bazar ramadan peringgit tu..bkn sbb xsdp..bkn sbb xpower..tp..hahhaha..
tp bile dipikir balik skrg..ntah..cite2 dulu mmg manis..sume manis..=)

ena on 1:36 PM said...

Hah yus your moment dah nak sampai...all the best!!

Cheedah on 11:28 PM said...

aritu aku jumpe tauhu bakar kat muar tapi tauhu dia xsama dgn kat durian tunggal.....

peringgit...hehehe

syuhaira mohd zin on 3:34 PM said...

korang..i'm sorry..aku da lama xbukak blog ni and aku rindukan korang sume..aku bz sesangat dgn keje yg xpenah susut..smpai nk masuk blog pun xder masa..korang (chedah & yus) tau x aku baca comment2 ni smbil mengalirkan air mata dengan diiringi lagu raya..kenangan di blik kite dan rahsia yg ada dlm bilik tu hanya kita bertiga je yg tau!walau apa pun terjadi aku harap korang xlupakan aku yg jauh ni..korangla sahabat sejati dunia dan akhirat insyaAllah..Yus ko due date bile?take care twin..im so happy..dapat gak aku ank buah..hehehe

Cheedah on 9:20 PM said...

napa ra sedey2 nie...
xpela ra..kitaorang tau hang mmg bz as a bee..
bilik rahsia tu mmg syiok weh
suma rahsia adaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

why u as on 8:51 AM said...

rahsia ape???huhuhu..