Thursday, September 03, 2009

kena telan, even pahit..

dear diaries..

setelah sekian lm aku xmenulis dlm blog ni..dan pagi ni aku menulis penuh dgn rs kekecewaan dan kesedihan..(wah..permulaan ayt yg sgt poyo..huhuhu)..
kerana dihimpit penuh rs kecewa maka pagi ini membuatkan aku sungguh malas utk pergi bekerja..tp memikirkan cuti yg xseberapa..maka aku gagahkan jua..dan terlintas kata2 dr bos aku di kepala aku pg ni..
"your performance drop yusliza after SCDRA project..why??.."
time tu aku hanya mampu tersenyum je..aku tau kenapa..tp aku xkan bgtau sesiapa sbbnya..=)..dipikir2..aku sgt lemah sbnrnya..aku xmampu nk lwn semua bnda yg dtg pd aku..kalu aku mampu lwn..sdh pasti aku xkan campur adukkan soal kerjaya dan bnda2 len..hem..
aku xtau smp bile kekecewaan ni akan trs menghimpit diri..aku xtau smp bile aku mampu bertahan teguh berdiri di sini..dan aku xtau smp bile aku leh mengharap pada sesuatu yg xpasti.............

from da bottom of my broken heart,
mrs indra

2 comments:

temauan on 4:51 PM said...

sabarlah ek. ujianlah yang selalunya mematangkan kita.

why u as on 5:06 PM said...

ya btl en kiyai..gaknya sbb aku xmatang2 la maka ujian selalu dtg kat aku..hehehe..xpe..semua tu ade hikmahnya kan..
anyway thanks my fren..=)