Tuesday, July 28, 2009

keluh kesah kak esah ii

Encik Sri Santan,

hemmm dan sbnrnya..kotak pemikiran sy kini terganggu dgn mslh prob seorg sahabat sy..sy asik teringat2 mslh dia..setiap ms..time sy nk pkai baju..sy tgk tv..sy mkn..sy mndi..sblm tdo..sy asik teringat dia dan mslhnya..kelakuan sy boleh diibaratkan seperti mkn sgt kenyang, mndi basah tp xmcm kerbau berkubang,tdo lena tp otak melayang..(nmpknya sy sgt xsesuai jd pakar bahasa..huhuhu)..sy terpikir dan terpikir psl dia lebih2 lagi bile dia sentiasa meng'sms' sy meluahkan isi hati nya..kegeraman dia..kesedihan dia..kesakitan hati dia..

aritu time sy dan dia bercalling melalui tepon..meleleh2 air mata sy menghayati dan menyelami isi hati dia..sy bkn sngja nk kememeh..tp..kalu anda seorg wanita normal anda psti tersentuh..dan terbukti sy normal..!..hehehe..
dan pagi ni..pg2 lg dia mengsms sy..meluahkan kegeraman dia..menyatakan keputusan dia..menyatakan kekecewaan dia..menyatakan ketekadan dia..puas sy pujuk dia supaya fight 4 her right kalu dia msih sygkan tmn hidupnya..dan ini blsn smsnya..

"mmg aku syg lg kat dia. tp dh jd gini aku xleh nk wtpe.aku xkn toleh blkg lg.yg aku tau aku nk hdp bhgia lps ni.dh lm aku derita yus.ko xtau ape yg berlaku kt aku.aku ngan dia bkn cm ko n teman ko.aku tgk korg aritu aku trasa sgt.rsa nk ngis je,tp aku than.aku wt keras ati.aritu aku dh bg pluang kt dia tp dia mainkan aku.skrg xleh nk wtpe.aku nekad."

bile sy dpt n bc msg ni..sy tersengih..tersengih penuh mkna..dgn 1001 mcm mksd..tp jauh skali memperlekehkan perasaan dia..cm terpikir psl diri sy sndiri..n sy ckp phm perasaan dia ..
dan dek krn terlalu memahami..sy sering teringatkan dia..dan diburu mslh prob dia..sy xtau nk buat ape..tolongla sy en.sri santan menyelesaikan keributan dan kekalutan kepala sy ini..

Yang Bingung,
Minah Tomey

2 comments:

ummi alya on 11:39 AM said...

oooo jd good listener la eh..xpe yus tlg menolong amalan mulia...ko kan yus yg bek hati..huhu

why u as on 2:32 PM said...

yeah..terima kasih kerana memberi pujian yg sgt melambung utk aku..terharu2..terharu giler..wakaakaka..=)