Saturday, July 18, 2009

mama bosan



ntah ape kena aku arini..sanggup upah cameraman err..atau boleh sj disebut videoman..utk mengglamourkan tgn itam aku..eh..coklat tu..bkn itam..ok2..tgn coklat aku..hehe..bkn krn xde kje dh..tp disebabkan perasaan yg sgt bosan tahap 8..dan utk mengelakkan dr menjadi gile..wajibla utk berhenti seketika dan wat la ape2 yg disukai..dan ini telah membuktikan bhw aku sentiasa mengisi masa terluang dan masa buat2 terluang aku dgn bnda yg berfaedah dan menguji kehebatan IQ..aku sgt xsuka bergossip dan berborak 0 kat opis..(ketika menaip ayt ni..rs mcm nk termuntah..!hahaha..)..
selamat menjamu mata melihat tgn itam eh coklat aku..

p/s: apela singsing lengan baju tinggi bebenar..aurat tu tau x?

2 comments:

Cheedah on 5:45 PM said...

pehh mengulau

why u as on 8:41 AM said...

ni bukan mengulau la..ni nmnya mengisi masa senggang..bos aku bg..dia kata..utk elakkan dr jd gile n penglihatan kurang jelas akibat terlalu byk mengadap komputer..huhuhu