Wednesday, July 13, 2005

aku,dia,amin dan fairuz

aku,dia,amin dan fairuz..

mst org dok ty..saperla amin ngan fairuz ni..pakwes aku keer..haha..oh tidak!aku sndiri pn xknl saper amin ngan fairuz ni..yg aku tau mr.amin=tutor n mr.fairuz=org expert dlm comp..tp nm ni la yg acapkali disebut Prof.Dr.Marizan dlm kls td..xsbr lak nk wat lab..eheehe..

erm arini,rsnya xde mengalami mslh bus..bunga raya arini xbegitu menyakitkan ati..ehhe..tp arini aku sdr yg aku tlh dapat menyenamkan diri bermula sjk pg lg..antara aktiviti yg dilakukan:

1. naik turun tangga kat umah dan berlari2 anak untuk menyiapkan diri
2.berjalan kaki dlm jarak 1.5km-2km menuju ke hentian bus..(bus lalu dpn umah,tp ktorg rs lbh selamat kalu p kat hentian bus tu..sbb kat situ dpt tgk bus byk..blh wat lega ati..)
3.program mencari bilik kuliah dan makmal memandangkan ktorg br knl kampus induk ni..
4.naik turun tangga sbb bilik kuliah dan lab tinggi belaka..penat giler..sbb sjk sekolah,dah xde naik tinggi2 cam tu..
5.beratur dan berdiri semasa membeli makanan

antara kesan aktiviti yg akan berlaku jika dilakukan setiap hari:

1.badan menjadi solid molid
2.bdn blh gak jd letih
3.perbelanjaan utk mknan dan minuman smakin bertambah kerana tenaga dah dihilangkan sewaktu berjln,naik turun tangga,p sana sini,beratur dan sebagainya.
4.badan sihat,otak cergas.

itulah antara sebahagian drpd kajian tempatan yg aku jlnkan smnjk naik sem baru ni..

arini gak aku rs sedih bile bc blog pakcik..pakcik dah wat 1 n3 yg menyayat hati..aku trs ar teringat kat mak abah aku..teringat tanggungjawab aku sbg anak..sumer la..!then xlm lps tu..tepon aku lak bunyi..tp xyahla aku bunyikan deringan tepon tu..sbb aku mode silent,so gegar je la..yea!!!rupanya mak n abah aku tepon..best tul!rs cam nk blk umh plk dah..tp kjp jer..xksh ar tu..sbb aku yakin esk mak or abah aku mst call lg..hehehe..
arini gak aku rs skt ati..sakit yg amat bahayakn diri..ish..sumer cr psl jer termasuk pc aku ni..last2 frmat je la..tp tu pc..leh ar frmat..kalu org aku nk frmat camner plk..??tp aku plk memfrmatkan diri aku dgn paksa cdah bwk aku jln n ambik gambar..best gak..mcm p melancong lak rs..ahhahaha..melancong di tgh malam..
k arr..time to sleep..daa dii duu..Wassalam..:-)

0 comments: