Monday, July 11, 2005

tuntutla ilmu

Basic consideration and distribution System layout bla..bla..bla...bla..classification of loads,power factor correction,kVars,Q,S,P,Xc,W,bla..bla..bla..bla..why not improve PF to unity?,bla..bla..bla..abiss!!!ha..nilah antara bnda yg aku bljr arini..selain aper tu usahawan,ciri2 usahawan,aper tu peluang,risiko yg dihadapi usahawan,bla..bla..bla..bla..ader aper2 pertanyaan??xde..abis!!!kul 2.45 lbh kurang,abisla kuliah utk arini..gembira bkn main abis kls awl..sbb dpt blk awl..lalu kat pndk pengawal,pakcik yg bertugas ckp..bus br lps 5 minit..adoh..erm,xpela..tunggu la kjp kat cafe..ku sangka kejap,rupanya lm hingga ke ptg,hujan pula trn di tghari..eh xla tghari..hehe..tunggu punya tunggu,bus yg dihrpkan pn smp..tp..bus ke Bunga Raya rupanya..em xpela..tunggu lg..dr tunggu kt luar,ktorg msk ke dlm..minum air..sekali bus smp lg..Bunga Raya lagi..tunggu..ader bus..Bunga Raya lg..tunggu..bus!!..la Bunga Raya lg..Bunga Raya..Bunga Raya lg..adoi..mkin tensen pala otak aku..asik Bunga Raya jer..aku nk bunga ros!!ish..awatla byk sgt bus ke Bunga Raya..??akhirnya,setelah penat menunggu,p ke sana,p ke sini,stlh peluh dpt ditadah 1 tangki,lengan bj kurung disingsing smp jd baju T..bus yg ditunggu2 pn smp..itupun berebut bagai nk giler..xheran dah laki ke pompuan..aslkan dpt naik..wpun hanya berdiri,tp aku puas hati..tp letihnyaaaaaaaaaaaa..kaki nk tanggal..!erm aper2 pun,kalu kita ikhlas nk tuntut ilmu..Insya-Allah,Allah bg ganjarannya..untuk ira,cdah,feeda,mc ja,kak rose,cik nah and wid..sabar2 jela..nt aku suh abah aku belikan Honda stream..hahhaha..xde ke ek org nk bg kita nissan vannette?tu pn ok wat..!
esk aku akan ke kelas lgi..dan berharap kehidupan aku dan kengkawan akan bertambah baik lagi..maka tamatla kisah AKU,DIA DAN BUS untuk arini..wassalam..:-)

0 comments: