Wednesday, July 13, 2005

aku,dia dan bau!

mlm ni aku mkn capati..msk ni dah 2 kali aku mkn capati..huiyoo sdp gak rpnya..sblm ni aku knl nm je..tp rupa capati dan rsnya aku xtau..tergerak rs nk mkn capati,bile ada sorang hamba Allah yg asik dok sebut psl capati jer..rsnya mmg favourite dia kot..peh tu aku ade ty mak aku..capati tu cane?sdp ke?bile mak aku pun ckp sdp..aku pn aper lg,p subaidah try..sbb aku tau,mak aku xpenah bhg aku..
arini aku n kengkawan dah wat 'JALAN KAKI AMAL'..lps jer acara jalan kaki,ktorg bergegas plk dlm acara konvoi bermotosikal..em..rsnya xyahla aku citer lg psl sbb aper ktorg ceburi acara ni..pepaham sendirila..tp aku nk sentuh sikit psl konvoi bermotosikal tu..selama ni disebabkan aku naik bus ke kampus tetap,xprsn lak aku pd sesuatu..almaklumla..selama ni dlm bus,kalu xborak..aku membuta..pintu bus lak tutup..mmg xprsn.tp arini ms aku naik motor,dlm keadaan lps ujan dan hujan renyai2..,aku terbau mcm2..dr ke dedak ayam smpla bau getah diselangi bau2 lain yg aku pn xpasti bau aper..ya Allah!busuknya..tp dlm ms yg sama aku bersyukur sbb aku tau deria bau aku masih berfungsi lagi..ala bsk2 pn,itu sumer bau duit tu..!
dgn mood yg bercampur baur,aku jejakkan kaki gak kat luar bilik E-G-8..eh ye ke?ntah ek..hehhe..tp yg pastinya bilik taklimat tulah..smntara tunggu student psm 1 kuar,ktorg brk sesama sndiri..tetiba..kuakkkk!!!!(bunyi pintu)..argh diaorg dah kuar..mood aku trs jadi haru biru..biler aku dh berada dlm bilik taklimat tu..brla mood aku kmbali stabil..erm tulah,silap aku gak dulu..lps tu aku igt bile dgr taklimat,aku leh jd trs stabil..tp rupanya bertambah2 keserabutan pala otak..PSM kini menghantui aku..!!!
dgn kekalutan,keserabutan dan kebosanan ini,aku tetap try tampilkan diri aku yg MESRA!!! kpd pengguna..hehhee..sesungguhnya aku xtau naper ari ni..(smlmla)..sumer serba xmenjadi..dan perkara kemuncaknya ialah biler air mata kucing yg aku tatang bagai minyak yg penuh,tumpah akhirnya..br dpt minum 2-3 sudu,n mkn baper biji jer buah dia..aku xreti dok diam!tp aku tau,bkn rezeki aku tu..arghh sedihnya!!segalanya sedih bg aku arini..

0 comments: