Wednesday, March 16, 2005

mata oh mata..

mata oh mata...

skrg dah kul 3.42 am,16 Mac 2005 bersamaan 5 Safar 1426..bermakna eskla final paper utk exam sem ni..erm..aper yek..persiapan yg dah aku wat..kalu persiapan hari raya tu..lehla mak aku tlg..tp persiapan utk menghadapi peksa ni..terpulang pada diri sendirila ek..erm..sedar pun..tp xbuat,xubah..ha!mcm tulah mak aku kata bile tgh ala2 mrh kat aku..huuhu..
td,mcm ngantuk giler mata aku..tp biler srh tdo xnak plk dia..tp..cuba kalu tgh study..xsrh tdo pn..mata ni leh tdo sendiri..heran sungguhla..!mata oh mata..
erm..walaupun tgn aku tgh menaip ni..tp pala otak aku still berputar2 ligat mencari sape kah nm penyanyi lagu yg aku dgr sebentar td..best gak lagu tu..tp tjknya xleh bgtaula..sbb maybe dlm rahsia kerajaan lg ni..huar huar huar..erm xper..sabar itu separuh drpd iman.."ilex arr..i let u know nanti..,"kata slh seorang setiausaha kerajaan tersebut smbil mempertahankan giler2 nm penyanyi tersebut.ahh..1 day aku akn tau gak..yeah!!!!!hahahha..
smlm aku watper ek..o..p amik paper numerical method..erm..soalan senang,jwpn senang..cm terpulangla kat diri sendiri..sama ada nk senang ke nk ssh..huuhhu..esk power system protection..aper gaknya yg aku nk jwb esk ek..adakah patut jika aku goreng mengikut citarasa sendiri..ataupun mencipta formula n teori baru supaya nt dapatlah aku setaraf dgn nm2 besar dlm bidang ilmu..hehehe..
pening,pening..itu ini,begitu begini,sana sini..hahaha..boring tul la!erm..dahla..sblm byk lagi perkara yg xdiingini berlaku dlm blog ni..adalah lebih baik sekiranya aku memberhentikan kemengarutan dan kerepekan aku ni..sehingga bertemu kembali di waktu yg sama,hari yg sama di minggu hadapan dlm rancangan.....Pop Kuizzzz!!!!huhuhuhu..

0 comments: