Saturday, March 19, 2005

aku dipukau???

mungkinkah aku dipukau???

title kat ats nmpk mcm menyeramkan..tp..bnrkah ianya berlaku..??hahaaha..erm..aku tdo bagaikan dipukau..xingat dunia..ntah aper berlaku smlm xtaula..lampu terbukak,pc terbukak,pintu terbukak..nsb baik lain2 xterbukak..huhuhu..
smlm p main game kat mp..syok tul..dah lm xenjoy giler cam tu..hahaha..selain main game..ktorg karaoke..padahal lagu yg di karaoke kat sn tu ader gak dlm simpanan sndiri..blh sgt aku nyanyi sndiri kat umah..tp xpela,sekali sekala meluangkan masa bersama kwn2..hehee..kat mp gak terjmp kwn2 lm...erm..'once upon a time in china'..

Image hosted by Photobucket.com
di litar perlumbaan

Image hosted by Photobucket.com
senyuman kemenangan!!!hahaha

bosan tul arr..xtau nk watpe..tulah sbbnya aku tergerak ati nk update blog ni..lg pun aku wat ni ats permintaan sue..ehhee..kesian ko sue..p concert,byr tiket mhl2..tp xleh bwk camera..tp nsb baikla tiket disponsor..xla rs rugi sgt..hehehe..
rs ngantuk..tp aku ni kn tdo lg ker???berjam2 dah aku tdo..rsnya dah terqada' semua tdo aku..huhuhuh..cdah ajk gak cr keje..tp mls plk aku nk ikt..nk duit..tp mls nk p keje..cam ner tu..???aku rs aku kn ilangkan dulula penyakit malas tu..kalu korang rs ader knl mn2 bomoh..habaq mai la kat aku..xkirala bomoh siam ke aper ker..aku nk cr ubat ilangkan penyakit ni..hahahha..aper ar aku ni..penyakit dtg dr diri sendiri tu..sndiri ubatla..
dahla..nk lyn cd plk..romeo must die..but..wat 'bout juliet???

0 comments: