Sunday, March 13, 2005

mac mac mac

Image hosted by Photobucket.com

mini m'sia punya gambar..aku n cidah baik


Mac, Mac, Mac...


wahh..lmnya xupdate blog ni..dr 28 Feb smp 13 Mac arini..aderla dlm 13 ari..ntah..xtaula naper tak update..o..br aku ingat..tu adalah disebabkan berlakunya byk error dlm skin yg lm tu..n lps tu trs jd xsemangat nk mengupdate blog..pas tu plk peksa..pas tu n pas tu n pas tu n pas tu..three..wkakka..
sebut psl peksa ni..atau dlm bhs inggeris nya exam..membuatkan aku skt kepala..warghhhh!!!ish!xtaula..aper yg aku dah wat..berikut adala rumusan terhadap subjek2 yg dah aku jwb:
1) power system analysis-hehehe..xtaula aper yg dah aku analisis..tp rsnya semua dah aku analisa,kaji,wat research,survey the market..mudah-mudahan saham aku utk subjek ni naikla..
2) titas 2(tamadun Islam dan tamadun Asia 2) - walaupun aku xla minat bc sejarah waktu sek dulu..tp bila msk sini..rs best plk bile bljr subjek ala2 sejarah ni..tp untuk sem ni..xtaula..carry mark rendah..jwb peksa pn hampeh!warghhh lg sekali..
3) pm (project management) - ish!awatla AON tu mcm tu..sbbkan AON..lain2 pn terikut sama..sbb terlampau tgk AON la..warghhhhh utk kali ketiga..
jd..untuk subjek akn dtg ni..harap2..aku tak perlu la warghhh lg..hehee..erm selasa ni numerical method..kamis protection..emph..mudah-mudahan aku xmenghampakan kedua2 subjek ni..dah dah study!jgn wat blog..(kata aku dlm hati)..heheh
1 arini xdpt watpe pun..dok dpn pc je rsnya..ntah aper dibuat dpn pc xtaula..arghh!rugi 1 ari..
erm..smlm je dah sibuk dgn jejak kasihan antara aku n mangsa ahli2 persatuan mesyuarat tingkap..hahaha..rupanya mangsa aku tu ader kat KUTKM ni gak..1 batch lg!selalu nmpk tp xtaula dia mangsa aku kat poli dulu..huhuhu..
ya Allah!kul 12 dah..aper aku dah wat??xde aper2 pn yg aku dpt wat mlm ni..cm dpt cr burger jer..itupun dpt stlh round 1 melaka..hahahha..aku tipu..cr sekitar bukit beruang je..selalu dpn 7E tu...tp xde plk arini..bkn rezeki diaorg la tu nk dpt duit aku yg xseberapa ni..ehehe..
ish!mcm pnjng jer aper yg dah aku tulis ni..tp kalu ikutkan..lg pnjng dr ni aku leh tulis..kira mmg betul2 from the bottom of my heartla!tp..kalu btl2 tulis semua tu..aku xdela rahsia lg dlm idup..heheh..xgitu..???so..ni ajerla yg dpt aku share ngan sesape yg bc blog ni..;-)
tiba2 mcm sedih plk dgr lagu aishah ni..'kemaafan dendam yg terindah'..hahaha..naper tah..nk kata sbb gaduh ngan pakwe xla plk..sbb jawatan tu kosong lg..hehe..agknya sbb suara aishah tu kot..n lagu tu sendiri..ni aku dok ulang2 jer lagu aishah ni selain dr peter pan-ada apa dgnmu n hoobastank-the reason..3 lagu ni je aku ltk dlm winamp skrg..rs best plk lg2 ni aku dgr..
aper nk buat ek..?nmpknya mcm kn studyla..ira pn dah study dah tu smbil menyanyi2 kegembiraan..tp xtaula adakah dia gembira ke dak sbnrnya..hehe..cdah plk dah slmt belayar..mungkin ke negara china..sebagai blsn terhadap pelayaran laksmana cheng ho yg dtg ke melaka dulu..huuhu..erm..cdah,cdah..anyway,welcome back!
ha!kul 1 dah..lmnya aku menaip ni..haaha..nilah akibatnya kalu wat 2 keje dlm 1 masa..huhuhu..
erm..stop sini dulula..rs cam lpr n terasa nk korek2 dapur cr mknan..hahahha..mcm tikus plk aku rs..ah!janji perut aku xmenderita..hahhaha..

0 comments: