Monday, February 28, 2005

hari yg suram..

haRi yg suRam...> best tdo td..!!!hahha


o..hari ni dah 28 dah..lm gak aku xupdate blog ni..kdg2 bkn xder ms tp mls sbnrnya..sbb aritu time br tukar skin br..byk sgt errornya..ni pn aku blm puas ati lg ngan blog ni..mcm2 lg aku mau kasi masuk..biar simple tp canggih..hehehhe..canggih ker nt???
wah..sepanjang mg lps..mcm2 bnda dh berlaku..ada best ada yg tak best..tp pling best ms ari sabtu aritu..wallah!aper yg best ek???hahhaha..slh 1 nya p mini m'sia la..kalu ckp kat org..mst org kt aperla yg best kat mini m'sia tu..tp bg aku best p mini m'sia aritu..sbb ktorg dpt msk free..!!!muhahha..save RM10..ktorg msk 5 org,so mini m'sia rugi sikitla RM50..xsia2 berlakon..
dpt jer msk..aperlg,round sakanla..amik2 gambar..tgk show,karaoke..karaoke??emph..ktorg wat mini m'sia mcm ktorg yg punya..sbb kat cafe tu ader ktorg jer..aku xla menyumbangkan sore..tgk je la bdk2 ni..tp..ktorg untung sbb dpt bodyguard yg sporting abis time tu..ehhehehe..
blk dr mini m'sia..lgla ader brita best..hahhahaha..best giler..hehehe..ye ke?..suka tul!!muahhaha..anyway,thanksla byk2 utk yg berkenaan..;]
arini rs lain mcm jer..mcm ader kekurangan..maybe sbb kmbr blk swak kot..tp..nsb baik ader cdah,c budak baik..

emm..tb2 rs bsn plk ni..pesal ek?menyampah giler babeng!muhahahha..biaq la gua sorg jer tau..ehehhehe..terdengar sore cdah memanggil2 srh mkn..lapar gak..okla aku trn la cdah oiii..daa..

0 comments: