Monday, March 21, 2005

hv a break!

hv a break!
erm..bilerla aku dpt balik ni..time aku call adik aku td...rs aku mcm nk blk mlm ni gk..pdhal adik aku tu pun..bknnya ader kat umah pn..cm gaknya,biler dgr suara dia..aku rs dkt ngan jhr kot..hehe..hmm..aper aku nk wat blk nt ek?yg pasti..blk umah nt,aku ader tugas dah..iaitu jd kwn mak aku..hehe..abih arr..mst semua keje mak aku xmenjadi dengan adenya aku nt..hahahha..aku rs..kwn paling baik aku kat pontian tu skrg..cm mak,abah n family aku jek..sbb kwn baik aku yg lain sumer dah ader tanggungjwb msg2..terpaksa mengurangkn ms utk aku..huhu..sedihh..tp xpe..kalu dioarg happy,aku pn tmpng happy..ish!xsbr lak nk tgk 'ank sedara' aku yg terbaru lahir ni..wait arr..aunty u's will coming 2 ur nenek's house..esh..dah jd nenek cik ros tu..n dh jd mak bespren aku tu..kiter rs mcm klkr je kak,awk jd mak..hahaha..n blk ni gak nk p tgk pembesaran amir iskandar..mak long dtg nt!hehe..
1.30 dah?cpt btl ms jln..rsnya aku br jer bgn tdo td..hehe..sekali lg tdo smp pengsan..cik nah xberagak nk bckan Yassin..pehh..syukur aku pnjg umur lg..diberikan ms lg untuk menginsafi dan memperbaiki diri..cm aku jer yg xsdr diuntung..Astaghfirullah..
nmpknya aku terpaksa tdo awl mlm ni..ckpla smlm jer xtdo..ketua guard off arini..sbbnya esk ader kls MUET..mknanya..esk gakla aku kn belit2kan lidah aku ckp org putih..kls tu xla wajib..tp..sj nk tgk cane..mn tau ader ilmu yg blh aku gnkan utk MUET nt ke..xla taruh hrpn menggunung..band 6 pn jdla..wakakakka..
nmpknya..ms utk tdo dah tiba..so slmt mlm sumer..eh,smbng blk..tetiba teringat lagu slmt pg syg..yg noor kumalasari nyanyi..haha..dah lm aku xnyanyi lg tu..tp yg sbnrnya aku tau 2 baris jer lagu tu..itu jer la yg aku dok ulang2 nyanyi..smp bdk2 ni pns jer telinga..wakaka..ni sume penangan dgr radio dlm bus la aritu ni..saper ader lg tu..bg arr kat aku..aku suka!hehe
errm..cadbury hilang kembali..sukatila!

0 comments: