Wednesday, March 23, 2005

'countdown to balik'

'countdown to balik'
title kat ats pn dah ckp menggambarkan yg aku ni tgh mengira2 ms jer nk blk..ehehe..suppose kls muet aku xabis lg time ni..tp time lunch break td..aku cabut blk..ngantuk giler tu time listening td..tp hrp2 aku aku xngantukla time btl2 nt..ehehe..maka disebabkan tahap kengantukan dan kemalasan yg melampaui bts..aku pn blkla dlm keadaan srba slh..hahaha..blk dgn rs bersalah tu pn sbb bkn tkt ke aper ke..tp lbh memikirkan mak yg igt ank dia ni dtg cni utk bljr..lps tu..tnpa pengucapan tima kasih kat lec. yg ajr..rs mcm xsdp plk..huuhuhu..tp tulah..bila setan dah goda..aku plk lembik..mcm nila jdnya..em tp..xyah slhkan setan..slhkan diri sndiri..uhuuhuhu..anyway,aku dh blk ni pn..xyah nk pkir bab menyesal ke aper..
12.43 tghari..almk nk kul 1 dah..brg lum kms lg..mak aku dah psn awl2 soh kms..aku ader 2 pilihan ni..smada nk kms brg,atau jgn kms dan dgr jer khutbah rabu dr mak aku..hahaha..msk ni dah 4kali kot mak aku psn soh kms brg..nmpknya kn buat ni..hahhaha..
smpt lg aku wat blog ni..sbb nk memenuhi pemintaan sue yg srh aku update blog tetiap hari..tp sue..rsnya lps ni ko lm lgla nk tgk pengupdatean blog aku..sbb kat umah mn ader internet service..hehehe..mst ko boring n idup rs xlengkap tnpa membaca nukilan,coretan dr aku...hahahhah..tgk arr nt cane..aku akn cb memenuhi permintaan ko..hahhaha..
ngntuk nya..tp mcmna ngantuk pn..aku kn gak selesaikan permintaan mak aku tu..yg srh aku kms brg2 sblm mak n abh aku smpai..ni skype punya psl la ni..smp aku ngantuk cani..huhuuh..hrp2 aku leh tdo dlmketa nt..tp biasanya mn leh tdo..once aku dah msk dlm keta..aku akn jd dj radio xrasmi dlm keta..sj dok berlatih..mn tau ct ni ader kjee 0 kat best 1o4..leh aku apply..huuhuhu..
okla..jam dah kul 1..jap gi parents aku smp..aku xsiap aper2 abis arr..till fingers meet keyboard again..ops!results psm dah kuar..tkt giler...mtk2 mr.rahim bgla byk mrkah kesian kat aku..okla lg sekali..to sue yg bc blog ni..slmt bekerja..n to all kutkm jengzz happy holiday!Assalamualaikum..;p

0 comments: