Monday, April 25, 2005

back to da future!

back to the future!hahaha..
Assalamualaikum..rsnya lebih baikla kalu dimulakan kemerapuan aku ni dengan salam kan..?;)..ish!dah lm tak update blog ni..rs mcm dah xreti dah nk ckp aper..kehabisan dah kata2..walhal byk benda yg blh ditulis dan dicerita..tp..jap gi..bykla citer ni..tgh start panaskan enjin ni..ehhehe
sbnrnya..tak taula nk watpe ni..bsn gak ddk2 tnpa wat aper2..cuti pnjg..tp xkeje..emph..ssh gak jd org kaya ni..msk arini je..dah 2 ari aku menghabiskan ms aku dgn wat aper2 tah..arini jer..1 ari bc novel..nk kms umah..dah kms dah smlm..xbersepah2 lg pun..hahahha..esk..xtau nk watper lagi..cabut rmput dpn umah gaknya..hehee..
bilela c ira ni nak blk ni..dia dah melupakan aku..wagrhh!!hahahha..xperla..jnji dia bahagia..lain gak muka c ira bile dah dimake up..tp okla..akhirnya slmt dah dia melangsungkan mjlis pertunangan dia tu..nmpknya..dia dah upgrade title dia skrg..hehehhe..title aku bile lak nk upgrade ni..???hehe
sabtu ni muet..adoi..nk wat aper la ni ek..dah lm tak jwb peksa..dah sebulan dah..ish!lapar giler plk..adoi..xthn btl dah ni..nmpknya..esk tulis lainla..dah sejuk 1 bdn..daa..

0 comments: