Tuesday, July 14, 2009

kami juga ingin disayangi..

"kalu aku leh wat otak aku mcm CPU..dh lama aku deletekan dr otak aku ingatan aku pd satu bnda ni..ssh btl..aku sgt menyampah dan sgt mencis bile teringat..sgt sakit ati dan sgt menyakitkan..!..ahh..boddo btl..tp nape kdg2 aku leh teringat..??adakah kerana faktor sekeliling yg wat aku teringat..?arghhh..@#*^%#%^%%$%&$#@!***^^%$*
Astaghfirullah..
dah..dah..yusliza, sila abaikan.."

hem..skrg mari kite memberuk2 kan diri dulu..hahaa..mari kita lihat gambar di bwh..


setelah hampir 3 thn si itam ni dlm genggaman aku..br skrg kaki dan tgnnya aku tukarkn..eh..cop!bkn aku..mintak maap MAIN SPONSOR..sori..i terover..hehehe..
wpun telinganya mengalami sedikit kecederaan yg mn sehingga kini masih di tampal hansaplast or handyplast..namun ini tidak mematahkn smgatnya utk trs berkhidmat kpd aku dan penaja utama rancangan ini..heheh..=)
bhgian blkg kepalanya pula masih beruban dan xtau lg ntah bile aku nk bwk ke Yun Nam Hair Care..utk menghitamkannya..atau pun harus sj aku warnakan dgn inai hitam Henna jer??..muahhaaha
oleh krn si itam ni dimiliki oleh x-student sek agama..maka si itam ini juga meminta agar dipakaikan skirt yg lebih labuh bg menutupi sedikit kaki dan tgnnya..(boleh la plk pkai skirt kat tgn..hahaa)..aurat katanya..si itam juga ingin mengikut resmi padi.."semakin tunduk semakin berisi" lalu ia meminta supaya ditundukkan atau direndahkn sedikit bdnnya..
oh si itam..knapa kau terlalu meminta2.."tidakkah engkau sedar..siapa diriku ini..bkn merak kayangan..tapi gagak di rimba.."..(wah!!..lagu sape tah ni..men nyanyi jer..hehe..)


hah!ni kwn baik si itam yg sentiasa berhati waja wpun dicerca dan dihina..ehhe..(ade ke org hina dia..?sape brani hina dia..siap arr org tu aku kjekan..huh!)..Mr Daj ni juga memerlukan bantuan ..wpun dia nmpk gagah perkasa tp dia juga memerlukan perlindungan yg sewajarnya..wang perlindungan perlu dibayar tidak lm lg..xsmpai sbln pn lg..huhuhu..kalu x ia akan menjadi mangsa buruan insan2 yg kononnya memerlukan..atau pun harus sj di kurung Mr.Daj di tmpt ltk kereta seperti di ats..??sila SMS dan hantarkan cadangan anda kepada kami..taip DAJ tuliskn cadangan anda dan hantarkan ke 23456..hadiah menarik menanti anda!..=)..
P/S : Mr.Daj bile lps mndi..rupenya sgt ensem..seperti di ats..heheh


mentang2 bos xde.......ehhehehe..

0 comments: