Saturday, July 11, 2009

aku dan dia

2-3 ari lps aku mimpikan dia..sehingga aku menitiskan air mata..aku lupa ttg mimpi tu tp yg aku igt aku xnk ianya terjadi..aku berharap ia hanyalah mainan tido aku..

aku tau dia rindukan aku..wpun dia xnyatakan..aku tau dia merindui dan memerlukan aku..dan aku juga amat merinduinya..hanya telefon yg menghubungkan kami dan aku dpt rskan kegembiraannya mendgr suara aku..dari satu cerita ke satu cerita dia bercerita..dan aku sgt setia mendengarnya..aku tau dia sunyi..dia memerlukan aku sbg teman berkongsi rasa..teman bicara..tp kehidupan aku dh tak seperti dulu..byk yg perlu aku ambil kira dan pertimbangkan..aku harap dia memahami..dan aku terasa sebak skali lagi..bile pg ini..dia berpesan dan mengharapkan agar teman hidup aku menjaga aku dgn baik dan sepenuh hati..


dan aku ingin dia tahu yg aku sgt menyayanginya sehingga ke akhir hayat ku........

6 comments:

Cheedah on 11:49 AM said...

kata kunci aku masih - give n take..huhu

xdpt memuaskan kedua pihak tapi boleh cuba..

Cheedah on 11:50 AM said...
This comment has been removed by the author.
why u as on 12:12 PM said...

hg semakin memahami nmpknya..hahaha..aku berkias sket pn hg tau..syhhhh..=D

-aBe- said...

...oh my luvly ma...

why u as on 9:59 AM said...

this n3 was dedicated to my boyfriend laa..;-)

Ibu Ayra on 11:18 AM said...

very the touching entri la yus...