Tuesday, June 23, 2009

novelis

"Saat ni aku betul-betul rindukan dirinya. Bait- bait kata yang diungkapkan cukup membuatkan hati aku merintih merinduinya.Ah!masakan rindu ini begitu menyeksa sekali.Aku tidak harus terus dibelenggu kerinduan ini.Aku harus menyatakan kepadanya isi hati ku.Tetapi bila?..."

yeah..perenggan diatas dicipta dgn tujuan 'menchallenge' Puan Syuhaira..muahhahhaha..tapi aku belum cukup berupaya untuk menulis dgn begitu pnjng mcm dia. Mungkin waktu mlm akan membuatkan aku lebih jiwang seperti ira..ya kita nantikan saat itu pabila apple di tgn ku..hahahha..
Tapi kenapa aku tetiba jerk terkeluar idea tulis psl rindu ekk..byk lg benda aku leh jiwangkan n novelkan..hem..kenapa yek..???..

4 comments:

Cheedah on 9:33 AM said...

apple?

boleh challenge vaio kee

why u as on 11:31 AM said...

hahahha..
xleh beb..vaio tu dh tentu2 mhl..apple yg aku mksdkan tu..60 sen je sebiji..kdg2 RM4.99 dpt 10 biji..tu pn byk basau..hahhahha

syuhaira mohd zin on 9:50 PM said...

xtahan....yus kalo kuar ayt maut kalah aku..aku pun merindunya.."saat2 indah bersamanya kurasakan begitu pantas"smpai bilakan hati ini trus -terusan mengungkap kata rindu ?"chewah..smbung2..hahhaha

why u as on 10:13 AM said...

hahaha..xtahan..sifu dh msk line..