Friday, April 03, 2009

tazkirah

the day i've be given tazkirah by si mata sepet...huhuhu..

ari ni ari jumaat..penghulu segala hari..hari yang baik..dan hari ini..sepanjang pagi aku diberi tazkirah oleh barisan2 pemimpin M**E..
ya..kerana telah melakukan kesalahan..salah ke?..aku xrasa salah pun..
n disebabkan aku xrasa bersalah smlm..maka dengan penuh bangga dan bongkaknya aku telah berani melawan kata2 salah seorg pemimpin tertinggi di tempat aku bekerja..hahahhaha..
laa..dh aku rs xsalah..aku jawabla..yg dia tu p nk mrh hangin2 nape..bodo tul!

tapi..aku mmg ade sedikit keterlanjuran kata2 pn..hehehhe..drh muda kan..drh pns..(eh muda ke lagi aku ni..)..tp secara xlangsung glamour cptla plk aku..hahhaha..tp..glamour dlm konteks yg kurang sihat la plk..tp..sejarah di M**E menunjukkan..org2 mcm ni la yg skrg jd PE..manager kat M**E ni..huuuhuhu..tp..nasib org mnla sm kn..=)

owh masanya utk aku pulang ke rumah..yeehaa..igt..sila swipekan e-pass anda sendiri sahaja..=)

0 comments: