Wednesday, April 29, 2009

satu ketika


nmpknya cubaan utk aku memasukkan gambar ke dlm post sdh berjaya..!..mulanya aku nk try test je mskkan gambar ni..so aku telah 'menggrab' shj gambar yg mudah dijumpai tanpa menyelongkar file2 di dlm My Pictures atau pn D..dan inilah gambarnya..3 org classmate aku yg kacak2 belaka..(sila hargai pujian ini yg jarang sekali di berikan kpd anda ber3..=))..ehhehe..

gambar ni seingat aku diambik pd thn 2005 lps test dr musse..ms ni dh final sem n final year dh..kire ni test last b4 ktorg amik final exam..kalu xsilap la..=)..ms ni gak 1st time aku tersipu2 berlagak malu2 kucing bile org amik gambar...nape yek..hahahaha..ms ni gak..ehhe..1st time aku amik gambar ngan sorg 'bdk itam' ni..hahha..lawak2 sbb bile teringat blk..cane aku yg mcm ganas ni leh jd kemaluan time 2..huhuu..

berbalik pd gambar di ats..mari saya ceritakan perkembangan mereka..ya nmpknya..jejaka yg berkembang hanyalah jejaka yg berada di tgh shj..jejaka di kiri dan kanan masih mengekalkan bntuk bdn mereka..oleh itu usah tertipu dgn gambar jejaka di tgh kerana beliau telah berubah bntuk dan jisimnya..TOTALLY DIFFERENT!..hehe..dan maaf..jejaka yg berada di tgh sdh mengupgradekn statusnya..oh ye..termasuk jejaka yg berada di kanan gambar skali ye..hem..tetapi jejaka yg berada di kiri gambar sepanjang pengetahuan sy masih available..Wallahualam..=)..

sekiranya anda ingin mengetahui perkembangan terkini mereka, hubungi saya di talian 07-2222222..(eleh..glamour ke diaorg tuh..=p)

6 comments:

Cheedah on 1:04 PM said...

jejaka di kiri dgr cite nak bertunang...

promote abe mat nampak...

oh ye...ini mesti nak bodek abe mat sbb esok nak jumpe kan?

Ibu Ayra on 1:15 PM said...

salam puan yus...ada sihat? :-)

why u as on 5:07 PM said...

sihat walafiat ibu ayra..ehehe..
send my regards to ayra n ckp kat dia KAK YUS wish dia 'HAPPY BIRTHDAY'..but sorry ayra..xde present la..=)

Ibu Ayra on 12:45 PM said...

tq aunty yus... bukan KAK YUS...

-aBe- said...

Huh..ade kutukan halus yang cuba diselitkan di dalam satu kumpulan pujian yg tak berapa nk nampak n dibahagi kepada dua dan didarabkan ngan pekali avogardo(lupa la ejaan..tul tak ek..)..bijork tul org yg TGH2 nie ek..tp so far la kan...kalo org tgh tu tak different..mest org terkejut kn..n org akan mula mengata..xde org jaga mkn ko ker???..n siapa yg tahu..hanya aku dan die...hahhahaa..

why u as on 9:05 AM said...

hehhe..mn ade kutuk be..pujian melimpah ruah tu..=)

org yg tgh2 tu besar ke kecik ke..bulat ke..lonjong ke..bertukar warna ke..i tetap suka tgk dia..dulu, kini dan selamanya...=)..
eh nape yg tgh je ek..heheh