Tuesday, April 28, 2009

nasi lemak buah bidara

since sume org xmelayan ym aku..maka aku membawa hati yg luka ke laman blog ni..
wahai blog..kau la shj yg begitu setia menemani aku di waktu ssh dan senang..
wahai blog..kau shj la yg sanggup mendengar aku merapu siang dan malam..
wahai blog..kalu lagu 'COBA' tu ingin aku tujukan..bkn kpd kau la org yg aku tujukan..sbb dh tentu2 kau bkn org..wahahaha..

kat luar opis ni berdentam dentum bunyi guruh..mungkin awn mengalami morning sickness lalu ia ingin memuntahkan isinya..hehehe..aku pn xkisah kalu ujan turun time aku kat opis..tp aku sgt kisah kalu ujan turun time aku sorg2 kat umh..sbb aku jd takut bile ujan trn..(..tp yg peliknya..nape aku selalu ckp..i like walking in da rain..hahhaa..walhal..aku tkt ujan..hehe)..

berbalik pd tajuk kte pd arini..pasai nasi lemak..hehe..aku br je menyetelkan nasi lemak aku sbntr td..iaitu pd jam 11.05 pg..xtaula itu kategori bfast ke ape..sbb pukul 8 lbh td..aku dh mkn roti bersama kari daging dh..=)..

nape aku ckp psl nasi lemak arini..hem..sbb ms mkn td aku terpk..eh..sjk2 ni..(awl thn mungkin..)..xtau smada sengaja atau xsengaja aku asik mkn ns lemak jerk..ns lemak bknla favourite aku sbnrnya..ms zmn study dulu..aku smp tersgtla pelik..napela si cidah ni suka sgt nk bfast ns lemak..sket2 ns lmk..xde bfast len ke dia nk mkn..kat gerai tepi jln dia bli ns lmk..mkn kat kdai mkn pn dia order ns lmk..n ms mula2 pn aku plik..napela che mat parang tumpul pn suka ns lmk..hehehe..

dan skrg..selang 1 ari..aku mkn ns lmk..xjemu..xmuak..plik2..wpun ns lmk masih bkn favourite aku..tp tekak aku sgt senang menerimanya...mungkinkah ns lemak ini sekadar 'pas bermusim' atau aku sdh beralih arh..sm2 kite nantikan..;-)

3 comments:

Cheedah on 1:08 PM said...

nasi lemak my favorite food ever..cewah

nasi lemak dpn kubo kat pd plg power...uwa...sedappnyaaa

-aBe_ said...

jap..just wanna make it clear..nie yg jd suka mkn nasi lemak tiba2 nie sbb ada buah bidara ke hape..sbb buah bidara tu dilupakan secara tiba2 bile diletakkan pada tajuk utama dis post..so sian kat buah bidara tu..ke ape sebenarnya peranan buah bidara tersebut..adakah nk sebut buah lain..???...;-)

why u as on 8:56 AM said...

hehehe..buah bidara tu pn abe..i xtau cane rupanya..men sbut je ikut pntun bwh ni..=)

nasi lemak buah bidara,
sayang selasih hamba dulukan,
hilang emak,hilang saudara,
kerana kasih..hamba turutkan..

p/s: jgn ikut pantun ni..xbaik..=)