Wednesday, February 18, 2009

from da serabut mind

for these few days..aku selalu marah2..n da worse thing yg aku rs dlm seminggu dua ni..aku menyampah btl dgn lelaki2 dlm opis aku ni..whatever words yg kuar dr mulut diaorg aku rs menyampah..stupid..sgt menjengkelkan..mulut manis!..jg2 la org lelaki..terlampau sgt mulut manis..nt bile dh kena kencing manis brulah ko rs skitnya..seksanya..worse case..smp kn potong kaki..potong jari..so..jgnla cr masalah..berhati2 dlm idup..jgn cepat terliur tgk makanan2 manis..awal2 sedapla..lazatla..lm2..bwk penyakit...
ehh..ape kn mengena cite psl lelaki ngan kencing manis tetiba nih..hahahaha..
anyway, aku mmg bijak dlm kait mengait dan kes2 double meaning ni..biasala..bln november..extraordinary ideas, unique n brilliant..

suddenly teringat kat my mom..thanks for ur asam pedas ikan sembilang..
walahh!gile sedap..n rite now..i terkecur la blk..=)..

just now, org cimb br called n dia kata dh blh proceed dh utk atm kad aku..ho yea..
dpt kad baru..n dapat duit rm100 lagi..hahahhaha..
rezeki2..ape?cane leh dpt duit seratus tu..?..hem..rahsia..yg penting bkn dr cimb..=)
utk kuar dr penjara M****************E ni..aku kn mtk izin dr pakcik rambut putih..time kje pakcik rambut putih yg 'jaga' aku..luar waktu kje..aku kn jg diri aku sndiri..eh x..jejaka pilihan aku yg kn jg aku..(merujuk kpd n3 sblm ni)..=)
tp pakcik rambut putih xde kat opis pg ni..n he is another lelaki yg sengal..hahahhaa..
ops..pnjng umur..sbb dia br blk nih..tp aku xleh kutuk dia lbh2 pg ni..sbb aku dh mkn sandwich sardin dia pg ni..n smlm dh tumpang keta dia time balik..next time kalu aku xde mkn mkanan dia..n xtumpang keta dia..lehla aku kutuk gile2 dlm ni..hahahhaha..best!best!..

dhla..stop blabbering!
end.

0 comments: