Friday, August 05, 2005

yusliza

name : yusliza
yusliza = yus + liza


hehehe..ala2 suerinz plk..erm..kalu suerinz dgn rinz nya..aku ngan yus nya..sebetulnya nm aku liza ajer..tp disebabkan awal2 lg abah aku tau yg aku suka yusry..so abah aku pn ltkkanla nm aku yusliza..dr nm yusry+liza..jadila yusliza..hehe..intan,deeah..nmpknya nm aku lg lama bertahan dr suerinz..sbbnya aku guna yusliza sjk lahir lagi..tp suerinz br start gn nama tu ms form 2..huhuhu..ntah aper motif aku tulis sumer ni pn aku xtau..agknya sekadar nk mengisi ruang kosong blog ni kot..erm liza oh liza..liz???
smlm ader bacaan yasin n tahlil n doa selamat kat umah sewa pakcik..katanya ader hamba Allah yg berniat..saper tu..Waallahualam..erm tp rs syahdu jer majlis smlm..cam tenang jer hati tgk kengkawan..seronok pn ader gak..btl kata cidah..rs cam one big family jer..anyway,thanks kpd pihak penganjur yg menjemput dan menyediakan makan malam ktorg smlm..ehhehe..sdpnya kek pisanggg!
lps kenduri tu..aku n kwn2 p ke jj..,cr hadiah utk Dr.Alita..blk dr jj,trs jer p umh Dr.Alita walaupun jam ms tu dah menunjukkan hampir kul 11..kira2 kul 12 brla aku n kengkawan balik umh msing2..ms sesi beramah mesra ngan Dr,barula aku sedar dan aku tau..yg Dr ni mmg kelakar gile orgnya..hehehe..lain dr aper yg aku tgk selama ini..tp tulah,Dr dah abis kontrak dan terpaksa balik ke Jakarta sbb xnk jd PATI katanya..sian Dr..aper2 pun,thanks for everything to Dr.Alita Dewi..
Balik dr tu..aku trs tdo..dan tdo..smpla nyamuk gigit aku..br aku terjaga dan tdo balik..

"mudahnya sekadar bermadah,
hingga kau meragui keikhlasan sanubari,
sedangkan racun pun kan ku telan,
andai kau mengatakan ia madu kepadaku,
oh sungguh"

ni petikan dr lagu SAMPAI by KRU..KRU kalu wat lagu jiwang,ayt mmg xingat..tp aku nk tanyala..mmg wujud ke pencinta setia cam tu..sampai racun pn sanggup ditelan..???btl2 bahagia ke kita kalu dpt pencinta cam tu..

0 comments: