Monday, August 08, 2005

.........

smlm powerpuff girls berjuang kembali..kali ni mewakili FKE..seawal kul 8 dah terpacak kat padang yg diwar warkan..ktnya game start kul 8..tp hampeh..!aper taknya dgn padang yg xberline,caner nk main netball?sukan antara fakulti ke ni?anjuran siapa??...lbh kurang kul 10,ktorg diarahkan berpindah ke court dpn apartmen..mslh lain plk timbul..yelah,tempat parking keta wat main netball,cnfrmla byk keta n mtr2..last2 alih punya alih 1 keta xdpt dikesan tuan empunya nya..ader suara mengatakan teruskan permainan n try elakkan bola ke arah keta tu..ader ke cam tu..dibuatnya terpecah keta hamba Allah tu,pihak penganjur nk ganti ker?erm..at last,main half court dgn 4 org player utk 1 team..mcm sesi latihan powerpuff girl plk..ehhe..FKE trs bermain dan akhirnya dptla naib johan..itu dah kira cukup tererla tu bg pemain amatur spt kami..tp aku xpuas lg rsnya sbb aku ngan maharaja hanya dpt bg sokongan moral yg giler2 punya moral pd team FKE smlm..tu pn sesi pg jer dpt aku menyumbangkan suara aku..ptg dtg pn time amik adiah..segan gak sbnrnya nk amik hadiah tu..tp xpela,bkn kehendak aku..ehehhehe..anyway thanks kat rakan2 seperjuangan yg bertungkus lumus menaikkan nm fakulti n thanks gak bg beg kat aku..hahhaha..mtk maaf byk2..:-)..time kasih gak kat maharaja n maharani yg bg pelepasan kat aku smlm..ahaks!
hahhahahha..kelakar ader,cam xcaya pn ader..ish,camnela leh jd cam tu..Alhamdulillah,kekalutan aku ilang gak..betapa kalutnya aku smp terpaksa menghubungi maharaja n maharani yg sdg berehat..ehhe..dunno wat did u think guys..but i'm really kalut at that time..hahahhaa..but then..huarhuarhuar..;-)..really enjoy n may be it was a good experience for me..ahaks!
erm,skrg aku harus berpijak pada bumi yg nyata..kena construct litar mlm ni gak..sbb esk bos besar nk tgk..peh tu,kn tgk2 gak ethic engineering..,sbb desas desus mengatakan ader kuiz esk..wargh!!!aper nk jwb gaknya ni..:-?..okla,sblm mata aku mengantukkan diri..lebih baik aku start keje skrg..so,ready...get set..GO!

1 comments:

Anonymous said...

lorazepam 2mg is buying ativan online legal - ativan dosage and frequency