Tuesday, February 15, 2005

why why why

wHy WhY whY?


so bored!haish..xtaula naper..mls giler babeng plak tu..PSM tunggu aku ni..tp aku bleh berlagak selamba kodok jer..xtaula u's oi!
erm..dah lm dah aku tak aku xupdate blog ni..mls 1 n blk kg aritu..ish mls lg..apsal la perkataan tu jer yg mncl dlm kamus idup aku..bilala aku nak wat kms edition br ni???
lapar plak tu dah pg2 buta ni..nk kata xde mknan ader kat bwh tu..pnt jer aku p beli kat psr mlm ptg td..tp tak terusik lg nasi tu..yg aku dok taram dan ckp berselera,airrr jugak..maybe faktor cuaca kot..yg wat aku asik dok minum air jer..nmpknya ns tu wat breakfast jer la..hopefully xbasi..hehehe
it's already 4.36a.m..but report psm aku tu xready2 lagi..wake up girl!!!what?girl?hehehe rs mcm bdk2 plak bile gn girl..i'm not a girl,not yet a woman..britney spears la kata mcm tu...
"tanpa dirimu..hidup tak bererti..tahukah engkau cintaku suci dan murni..jgn kau pergi..dirimu tiada ganti..akn ku berjanji o aku berjanji semoga kau sentiasa di sisi..."ha!nilah dia lagu yg telinga aku dok dengar sekarang ni..best tu lagu ni..bg akula..org lain aku tak tau..plak tu yg nyanyi anuar zain..lgla aku suka..tp..satu yg jer yg aku tak suka psl anuar zain..aper dia ek?rambut?bkn..dulu tak blh trima la rmbut pnjg cam tu..skrg tgk..okla..nak tau?ha!bile tgk dia dlm iklan ali cafe tu n power root tu..ya Allah!xleh terima aku..mcm tak sesuai aku tgk..tp xperla..asl dia bhagia..cik nah nak kutuk,kutukla..cdah pun kalu nak kutuk,kutukla..tp hg kn igt..c zahid tu pn ntah aper2 gak dlm iklan power root tu..wakakkaaka
aritu cuti..aku wat per ek kat umah..?em..tak wat aper2..tup2 dah ari ahad..tp 2 hari pertama aku kat umah..aku bantai tdo memanjang..dasat tul time tu..smp adik aku,mcik pkcik n atok aku smp pn..aku tak sedar..rs kalu pencuri msk pn..em sah2 aku biar jer..hehe..em..aritu kalu x free2 jer aku kn byr ganti rugi keta org..aper taknya,main sdp jer kuar simpang tak berenti..tiba2 ader keta lalu dpn mata..hish!lg sikit jer nak kn..kalu aku laju sikit,mmg dah kebabom la..berderau gakla drh aku..tp still control macho..hhaaha..tp xpsl2 aku kn sekolah ngan mak abah aku time tu..tebalkan telinga je la..ahaks..
esk ader kuiz NM..mtk2 dapatla wat..Amin..tp blm tgk2 lg ni..arghhh tensionasional tul!em..k ar aper2 perkembangan cek habaq mai nt..nak p wat psm la..hidup psm aku!n..hidup aku!muahhahha

0 comments: