Tuesday, February 22, 2005

Tuesday Morning

Tuesday Morning....]


dah lm aku tak update blog ni..
5 ari lbh kurang...xtaula sbb aper dah lm xupdate..agaknya waktu tu hidup tak boring..so lp psl blog..ehehe..jd adakah aku menulis ni disebabkan boring???ya btl!..aku update arini disbbkan boring..
jam dh kul 2.30a.m dah..cpt jer ms jln..aku tak dpt wat aper2 lg pun..study tak study..tdo tak tdo..tp mkn,mkn..ntah aper aku dah wat arini tak taula..rabu test,kamis pun test..bersusun..!aish,kn study ni btl2..biler nak start tu ..eskla gaknya kot..tp..bsn sbnrnya..study last minute ni..tp nk wat camner...
pg ni gak..tinggal aku n ira jer dok berjaga..lain sumer tdo dah..wpun ira tgh sibuk buat tutorial..dan aku tgh sibuk menaip utk blog ni..tp mulut ktorg ttp bergerak dgn lajunya bercerita dr 1 cerita ke 1 cerita..ya itulah kehebatan ktorg..wat keje 2 in 1..cerita bkn sbrg citer..ngumpat2 org tak mainla..cm ngumpat diri sendiri jek..ira la P.A aku..n aku la P.A ira..pg2 mcm ni biasala kn..byk topik blh dicerita..;-)ahaks!
arini ktorg tdo 2 org jela dlm bilik..sbb cdah dah lupa daratan,lupa dimana bumi dipijak..dia dah syok tdo kat blk monet n amoi la tu..xpa cdah..esk aku bungkus kain baju hg p ltk kat luar ngan pc hg sekali..hahaha..aku n ira dah wat AFUNDI dah!emm..(AFUNDI;mengingatkan aku pd 1 bnda..once upon a time in m'sia..)..
emm..mata dah semakin kelat..ngantuk..rsnya kn tdo ni..sbb esk pun kn bgn pg..byk benda blm dibereeskan..ok..till fingers meet keyboard again!

0 comments: