Wednesday, October 06, 2010

la..la..la..

huh! br aku nk start berblog..skali dh light on dh..haiyaa..kul 1.30 oredi..but never mind laa..aku bg ms kecederaan kat aku stgh jam..hahaha..ibu jari pedih n sakit ni..akibat terlalu sanggup sacrifice utk kje..tp mmg pedih giler..sama pedih mcm ati aku..lately sjk projek hampir selesai 1 persatu sail away..aku rs mls je nk kje..tp bile teringat ade appraisal yg kn aku tanggung lg akibat xberapa nk perform kononnya last year..(jujur ni..)..maka kn la aku berusaha dgn lbh gigih lg..mksdnya kalu kje tu memerlukan komitmen aku 100%..aku kn bg 150%..tu pslla ibu jari aku ni smpai luka2..appraisal punya psl!
bos dh pndng len pesen je..(perasaan sndiri..hehe)..aku kn stopla..berblog dpt kurngkn sket ketensenan aku..ahhhhhhh..lega kjp..

2 comments:

Ibu Ayra on 4:07 PM said...

yus, semoga dipermudahkan segalanya...amin....

Cheedah on 9:22 PM said...

kerja kerja...harap2 naik gaji kan =P