Wednesday, August 12, 2009

the day i want to be alone

ape yg ade dpn mata aku skrg ni sgt menyakitkan ati..ape yg aku rs skrg ni sgt membebankan diri..
gile stress aku skrg..ke sbb aku lapar maka aku jd mcm ni..huhuhu..

1. bermula dr pagi td aku terbgn sgt lewat dek krn toto yg aku jdkan tempat pertiduran sementara sgt empuk..dan ketebalan langsir yg membuatkan cahaya sukar menembusi tingkap umh comel aku..huuuhu..pagi aku disapa oleh scarlett johansson yg muncul dikaca tv yg xditutup sjk mlm td..(bersedialah yusliza membayar bil elektrik anda..huhuuhu)..

2. aku capai phone call someone utk tlg belikan bfast sbb aku tau aku confirm lapar sbb xmkn dr mlm td..n stress kedua aku bermula apabila permintaan aku xdpt dipenuhi..

3. aku cuba lg dan mendail no len..tp xberangkat wpun dh berkali2 call..dan itu menjadikan aku stress utk kali yg ketiga..

4. kesesakan lalu lintas utk di simpang msk M**E dan di parking menambahkan lg kestressan aku menjadikan ia stress yg ke-4 bg aku pg ni..

5. berjalan kaki dr parking menuju ke opis jg membuatkan aku stress pg ni..2km lbh tu..aku bkn atlit mcm dulu..huhuhu..dan xde sape menumpangkan aku pg ni..manyak sedey..

6. rutin seperti biasa menghantar sms pagi pada classmate terchinta..dan mengadu domba dan bomba bg mengurangkan stress..owh rupanya tidak mengurangkan..smkin menambahkan stress menjadikan ni list yg ke-6 sbb tiada blsan drpd org yg dikehendaki..hahaha..

7. perut smkin lapar dan disaat aku berbual sbntr bersama rakan sekerja bg menghilangkan stress, berbunyi plk pakcik si rambut putih yg sgt kepoh tu..bertanyakan psl manual starter motor.."HELLO ORG TUA..KAN AKU DH KATA..XDE PADA AKU..DKT LAB..KO G LA DKT LAB..CR SENDIRI..AKU DH XSIMPAN LG MENATANG TU..KAN AKU KATA..AKU DH BAGI SI POLAN..KO PEGI TY DIA LA..YG KO CKP KAT AKU BNDA TU KAT LAB LG APESAL..KO NK SUH AKU G AMIK??KO ADE KETA..KO G AMIK SNDIRI LAA..!!!!!"
ish..kalula aku leh ckp mcm ni..selisih..minta dijauhkan ank2 aku mcm dia..Astaghfirullah..

aku rs nk marahhhhhhhhh..rs nk belasah sume org dlm ni..rs nk lari jauh2 g dunia lain..tp..lum sdia lagi nk g dunia mati..xckp modal lg..aku nk dok sorg2..
huuhuhuhuh..tetiba rs nk menangis mungkin krn akibat merasa tertekan sgt dh ni................
nape aku jd mcm ni?????????????????????????

2 comments:

-aBe- said...

Coz u alwiz "THINKING"...if u stand in my seat now...u might b crazy..trust me..3-4 time task in 1 time...really HT supply..will blow up any time..but why i can handle it...try to ignore thinking da (useless situation) plus (emosional) devide (shit environment)...dun eva try 2 think about dat kind of shit..do or (if thinking required)think something else..something which outside of 'angan2'..whateva u wanna do..do it..dun block it..but make sure it done professionally..if someone shit ask u to do something shit..just say da truth..most important make it simple..yes or no..black or white..do or does't..dun try to playing around..pusing or belit2..straight to da point..if wrong..wrong la..what to do..just fix it..go simple as u can..i know u was a simple person kn..so act like dat la..wat simple jerk..ringan kn kepala k..

k chow..

why u as on 5:40 PM said...

i'm always thinking?ahaks..u look so sure..
when i want to start thinking some kind of shits..i strive to avoid it..smtimes work but sometimes not..
waa..i still ckp belit2 putar alam lg ke?..uhh..once i talk straight to da point..it will come disaster u know..n i'll be the 'laserest' that can make anybody sakit ati..u want to see it??
i'm not done anything wrong..so why i must fix it..if i do so..i already admit it..
for this matter..i think it just a stress..a normal stress..(hahha..hopefully)..coz i can't stand look at some person in dis office which is too much for me..oh cannot be..mintak dijauhkan..i xblh skit ati..menyampah n whatever kat org for this time being..
maybe bcoz of try too hard utk become very gud person..i jd stress mcm ni..huhuhu..