Friday, May 22, 2009

bile sedih bertukar jd hantu!

tidak kah dia tau bahawa aku tiap2 hari follow up bnda bangang tu..(maaf..bhs ksr..sy sdng marah!)..suka suki OIAM je ckp mcm tu..pala hangguk dia..!..nk aku pergi ke sn je ke pg ptg siang malam..xtau ke yg aku perlu meminjam transport org setiap kali nk ke sn..?xtau ke yg aku sakit perut kdg2 bile nk menyetat motor yg pyh nk start..?nk suh aku jln kaki ke..?jauh tau x?????????

ops yus..tenangkan diri anda..jgn biarkan emosi menguasai diri..be profesional..!..hahahhaha..relaks..cool..tarik nafas..minum air..slurpp..slurpy..hehhee..

5 comments:

Cheedah on 11:02 AM said...

rilex yus....tunggu hang jd bos...hang boleh balun balik

syuhaira mohd zin on 11:28 AM said...

eleh yus tu dlm ati je membara..kalo nk ckp betul samada aku atau chedah yg akan tampil kedepan..even nk bli air milo pun xbrani nk ckp..hahaha jgn marah k..hepy ar ckit ari jumaat...

why u as on 11:52 AM said...

tu dulu ra..skrg tidak lagi..setelah dibasuh dgn clorox bleach..hahaha..

bos aku seorang yg pelupa..akibat selalu b***k tgk t**k gaknya..huhuu..selamba kutuk..hehe..tp dia mmg MELAYU MUDAH LUPA..so sbb dia ade penyakit tu..maka aku leh maafkn dia la..ahhaha

-aBe- said...

Ape kate wat selamba kodok jerk pinjam transport org yg nyuruh kesana kemari pagi ptg siang mlm tu..baru la die thu yg transport amatlah pnting kalo nk wat kije lbh2 lagi mereka2 yg terlibat secara langsung dalam SITE...wat bodo jerk mntk transport..paling effective..mntak on da spot lps kata2 busuk yg kuar dari mulut org tak gosok gigi tu..hahhaha...trust me...mende nie dah berjaya dilaksanakan oleh husben u dulu...;-)

why u as on 12:20 PM said...

org yg bermulut busuk tu xde wak..dia out of service lbh kurg seminggu n bercuti2 terengganu selama seminggu next week..suka..suka..sgt suka..hahhaha..transport dia mempunyai aroma yg kurang menyenangkan..sbb tu xde org pjm..hahha..
xpe..nt kite ckp..kalu dia wat mulut busuk lg..