Tuesday, May 26, 2009

Bagaimana Sekiranya Perempuan Bermain Kayu 3?

title kat ats cukup membuatkan aku tersenyum..tersenyum krn rupanya dlm dunia ni byk bnda yg xblh disangka..xblh dijangka..other thing..pdn gak muka lelaki kalu pompuan wat mcm tu..hahaha..cane pn kite kn berbalik pd agama..mn leh wat mcm tu..kalu ank dara leh thn la lagi..kalu bini org..berdosa woo..oleh itu duhai kwn2 ku sekelian..beringatla..=)

cane aku leh mengutarakn title di ats..aku cm bersimpati dgn opismate aku,seorang lelaki yg sgt kecewa dgn kekasih hatinya yg akn berkahwin dgn lelaki lain pd hari lahirnya nya nt..setelah 3 thn berkwn..br bln 3 thn ni dia tau yg gadis pujaannya itu dh bertunang dan akn melangsungkan perkahwinan akhir bln 5 ni..wahhh..opismate aku brasa sgt2 kecewa..slama ni dia kn tipu jerk..berabih dh duit dia utk gadis pujaan dia tu..tp pompuan tu cayalah..tera giga mega tutup rahsia..huuhu..ape2 pn semoga opismate aku bertemu dgn prmpuan yg lbh baik dr ex nya tu..

mcm serius plk n3 ni..nyampah..!..huhuhu

10 comments:

syuhaira mohd zin on 4:48 PM said...

aah bile mek yus wat cite sedih...xleh nak tolong ayt nye..hahaha..peh berbisa gak ek entry ko ni..menusuk kalbu aku...

anemachey on 5:13 PM said...

yus..kcik ati ira ngan n3 ko ni..hehehe ira..jgn marah...aku mlawak!

Cheedah on 5:46 PM said...

harini kita buat org esok esok xmustahil kita pulak yang kena...

why u as on 5:58 PM said...

hahaha..time aku wat n3 ni..aku xteringat kt sesape pn..(oh ye ke..haha..)..n sgt x berkaitan ngan ko ira..ala..past is past beb..tu kn cite zmn tok najo dulu..ms kte bdk2..skrg kalu ko wat lg..aku mmg luku la pala ko..hahahah

oh achik ko muncul jua..heheh..xla..ira kata xkecik ati..hehee

btl cdah..kalu kite wat org..1 day sgt xmustahil org wat kite..hidup warrior..hahahha

syuhaira mohd zin on 1:45 PM said...

that's right...aku ok la..ada gak terkene sipi2 je.aku cube tepis supaya xkene sume..hahhahaish simpati aku dgn kawan ko tu yus..

Cheedah on 4:40 PM said...

barang yang lepas hai janganlah dikenang...

skrg kita pegang satu ja...laki aku hak aku aku punya suka aku mau buat apa...muahahahhaha...betoi dak kawan2?sapa brani dekat wa libas lu sampai berlipat...

oh rindu pulak kat laki aku...haha

why u as on 8:47 AM said...

"laki aku hak aku aku punya suka mau buat apa"..
kwn2..nilah dia quote of da day for today ye..i like..hehehe..

aku pn ade quote of da day..tp bhs nya sgtla ksr dan 18sx skali..tidak bgs utk perkembangan otak baby..hahaha..

syuhaira mohd zin on 4:10 PM said...

ish bahaya betul pemikiran bakal mak budak ni...ajar la aku senyap yus..hahah..mana tau aku pulak akan dpt baby xlama lagi...mana hg blaja wat peribahasa tu cheda very the berbisa..hahahha

Cheedah on 2:53 PM said...

yus: apa quote of the day hang?sila nyatakan

ira: aku belajaq dari kanak-kanak lagi...hehehehe...

why u as on 1:25 PM said...

oh tidak..sy tidak akn menyatakan quote of da day sy krn ia bisa mengguris perasaan insan2 di alm fana ini..muhahahahaha..