Tuesday, March 03, 2009

minum milo anda jadi kuat dan sihat..!

agk lm jgk blog ni xdiupdet..xde mood la nk tulis ape..huuhu..(ckp jela..port tpt duduk ko xclear..)
tp secara ikhlas dan jujurnya..mmg aku xde mood ni..gila lesu..nk sumthing yg blh mengexcitedkan aku..tp ape??

rindunya zmn study dulu..seingat aku xde ms yg aku xde mood..bosan..sumenya menggembirakan..mengexcitedkan..energetic..tanpa bantuan milo yg menjanjikan anda kuat dan sihat..tanpa bantuan tongkat ali..(ni sinonim ngan lelaki laa..)..tanpa bantuan kacip fatimah..(ya..ni baru btl..)..aku ttp bersemangat dan bertenaga..=)

mungkinkah kerana faktor umur..?ataupun..tiada teman keluh kesah..?ataupun............huuhu..xbest2..
aku mst jd kembali bersemangat dan bertenaga..mesti!mesti!

ape kena mengena tajuk n3 ni ngan isinya ek..??ehhe

0 comments: