Saturday, January 31, 2009

beb

OH BABE..(ini bkn lirik lagu KRU)

beb..lu igt gua kayu ke..walaupun bdn gua sekeping..tp bkn mksdnya gua sekeping papan plywood..

beb..lu nk suh gua wat xtau..lu igt gua ape..robot..?wahaaha..ni pn gua rs dh ckp bgs gua leh lyn lu ngan kwn lu tu..org len yg kn mcm ni pn..jgn hrp dpt wat mcm gua..tp gua pn heran la..dr mn gua leh dpt kekuatan mcm tu..

beb..lu nk suh gua wat ape lg..ketawa sentiasa..??gua dh try beb..lu nk suh gua ketawa giler2 ke..smp gua jd giler??lu giler ke ape..?

beb..lu ckp gua yg mulakan..gua yg salah..gua xnk komen byk2..gua xnk ckp dh yg lu slh sm..sbb kalu masing2 asik slhkan sesama sndiri..bile nk selesai..xpe beb..gua thn jela..gua telan je..asl lu bhagia..yela2 gua yg slh..yela2..gua mcm bdk2..yela2..gua lembap..hahahaha..

0 comments: