Sunday, September 11, 2005

hari ini..

hari ini..
aku tgk atok terlantar di kamar sepi..
hari ini..
aku tgk atok berbalut-balut dan berbungkus disana sini..
hari ini..
aku tgk atok diduga lagi..
hari ini..
aku tgk atok tabah lagi..
hari ini..
aku tgk atok sabar lagi..
hari ini..
tetap akn menjadi hari ini..dan semalam biarkan ia berlalu pergi..
----------------------------------
hari ini..
aku tgk kak im tersenyum manis..
walaupun..mukanya luka bagai dihiris..
hari ini..
aku tgk kak im ketawa pahit..
kerana bahu tgnnya patah,bisanya pula menggigit..
hari ini..
aku tgk kak im berlagak ceria sekali..
menyembunyikan kegusaran didalam hati..
hari ini..
aku dgr kak im menyuruh aku berdoa ke hadrat Illahi..
mendoakan dia semoga dapat membeli kereta baru supaya dpt dibawa berjalan lagi..
itulah kak im..,makcik ku sendiri..

0 comments: