Saturday, August 27, 2005

pagi yg indah

indah ke pagi ni..??o..tiap2 pagi mmg indah..ciptaan Allah mmg sumer indah..so sbg manusia knla bersyukur..aku xtau nk tulis aper kat blog skrg dah..nk olah citer cam pakcik xreti..kdg2 aku rs..bkn aku xreti nk olah citer real aku cam pakcik..cuma aku takut kwn2 yg baca mst terperanjat giler tgk bakat aku yg pndai menulis ni..1st sekali mst nt diaorg kata..aku jiwang..ceh..salah ke tulis ayt bahasa melayu mengikut nahu yg btl??
td xde rs nk tulis blog pn..tp disebabkan nk mengisi masa menunggu ni..baikla aku mengupdetkan blog ni..wpun dgn citer yg ntah hape2..huhuhu..
aku mls nk citer psl psm aku..sbb mood aku tgh baik skrg ni..kang citer psl psm..mood jd xbaik lak..hahahha..okla..smlm lps abis test..dok2 jap..peh tu..aku dpt pelawaan.."jom yus,teman aku p Segamat"..huiyoo..aku dahla tgh boring..mmg best arr dpt pelawaan cam tu..dpt aku jln2..hehehe..lgpn dah lm xp segamat..kat segamat p Jakel Trading..byknya kain..rambang mata aku..kalu aku p ngan mak aku kat situ..mst leh jd gaduh punya..ehehhe..lps shbt aku tu siap memilih kain2 yg hndak diborongnya..ktorg pn naik tingkat ats,dimana ats aderla tmpt2 kain baju pengantin,cadar,langsir n so on..tgk gakla aku kain2 lace ni..mula2 aku nmpk pling mahal..RM299.00 semeter..peh tu jln punya jln..terjumpa la..French lace..RM7500 sepasang..kira 4 meter la..peh..saper arr beli tu..org kekaya yg mampu lehla..org biasa cam aku ni..xdela..katala hantaran RM8k..duit baju nikah jer RM7500..tp tu br kain bhn..lum upah jahit lg..ish..abih 8 ribu tu..mmgla org kata kawin tu sekali seumur hidup..tp kalu cam tu agk2la..tp kalu mampu xpe..xde hal..
peh p segamat..p muar..mkn mi bandung..mkn dlm kedaan ujan lebat giler..nasib baik mi tu sedap..ee..sdpnya..!blk ke melaka cam xlarat je dah..walhal bkn aku yg drive keta..
ish..mnla hamba Allah ni..aku dah smp abis 1 n3 dh..ni sama ader pc dia tgh install atau pn dia yg tgh diinstallkan..huish..erm okla..lapar..nk cr mkn..nt2 kiter jmpa lg dlm blog ni..daa..:-)

0 comments: