Tuesday, August 02, 2005

hi..back!

kali ni aku tukar dh music blog aku..hrp2 lps ni xdela che'mat kata aku 'jiwo' lg..cett!ader ke..erm arini selasa ek..kira lm gak aku xupdate..dr kamis..o..br 4 hari..blm lm lg ek..
erm pesta konvo dh pn lama berlalu..perjuangan powerpuff girls smp quarter jer..tp tu dlm netball jer..powerpuff girls terus cuba berjuang utk lari dlm guni..sekali lagi rezeki xmenyebelahi..powerpuff girls xmengaku kalah lagi..berbekalkan suara2 yg sungguh merdu,powerpuff girls bersorak menyokong powerpuff boys@cikadak..dan akhirnya..powerpuff girls dianugerahkan sebungkus kuih bangkit sumbangan dr powerpuff boys@cikadak..tq!hehe..
mlm tu lps 1 hari dok bersukan n berjemur tgh dataran..sumernya flat..dan umh aku menjadi senyappp...
pg esknya..aku dikejutkan dengan satu suara.."yus,bangun!loan dah masuk!"..ha!loan?gumbira gakla loan msk sbnrnya..tp..ada apa ngan loan??..tghari tu kuar jugakla p mkn bsr..hahhaha..peh tu window2 shopping..dr mp ke jj..wpun tangan kaki mmg xlarat dah nk jln..tp bak kata farah fauzana, layannn.....blk umh,mlm tu p lg dataran utk tgk konsert sempena pesta konvo..af3,zikraa n flop poppy yg wat performance mlm tu..erm..blh thnla..tp af3 tu ntah aper2 jer..
abis konsert,ktorg round2 dl dtran tgk ader x lg benda2 yg blh dibeli..dan akhirnya beli gakla brg sikit..sbbnya mcm xbest plk kalu xbeli aper2...dan mlm tu aku rs Dataran Bersejarah Ayer Keroh mmg ckp bersejarah..!hahhaha...;-)
ok,kita tinggalkan citer2 gumbira..dan mari kwn2 sume..menyelami hati aku psl psm..wargh!!!masa semakin suntuk..dan hidup semakin tertekan..wat ms skrg aku rs idup aku xtentu arah..sumer benda aku nk wat dan kena wat..ish cane ni???dan aku rs,aku xberpijak pada bumi yg nyata skrg ni..
erm ngantuk..mcm nk tdo..tp dah ptg..nk watpe ek..psm?erm..Insya-Allah..:-)..rs cam nk blk umh..lmnya dah xbalik..em..for Abah, Happy Birthday..!arini birthday abah aku..abah pn lupa arini birthday dia..n abah lupa yg ke berapa thn..agknya sbb byk benda lg yg nk diingat dan yg perlu dibuat..byk tanggungjawab yg perlu dipikul,maka abah lupa birthday sendiri..ape ape pun,ayu doakan semoga abah panjang umur dan dimurahkan rezeki dan semoga abah mendapat kebahagiaan dan kejayaan didunia dan diakhirat..Amin..:-)

0 comments: