Monday, July 04, 2005

virus

virus

dlm 2-3 hari ni..kehidupan aku dikelilingi virus je..bermula dari virus sakit mata smp la arini virus computer..comp ngan mata aku mcm dah berjanji plk utk susah senang bersama..adakah krn mata yg sakit ni mengadap comp,maka virus yg ader pd mata tlh terbang dan menyelinap msk ke comp???ish!amat mustahil..stkt ni pun mmg xde fakta yg ckp mcm tu..anyway thanks kat Dr.Suhaila sbb guide Dr.Yusliza benda alah2 'tupperware' tu..hahaha..awatla aku blur giler td sue..sumer xnmpk td..erm..nmpknya,virus mata aku dah berjaya aku 'tersebarkan' kat rumet aku..tp kesian ar kat dia..menanggung penyakit bersama2 aku..ha!ni la susah senang bersama nmnya..ni la kawan..ehhehehe..
arini br berkobar2 nk jmpa lecturer,nk pjm something utk psm..,sekali dpt tau..lecturer aku tu br je blk kg kat utara nun sbb wife dia dah slmt lahirkan ank..lelaki ke pompuan xsempat plk aku ty kat sumber yg berkenaan..erm,drpada 75% semangat aku nk wat psm arini,trs turun ke 28% je..mcm undian penonton utk fahmi yg jth merudum tu..ish!sbt psl fahmi teringat lak results mentor semalam..results yg memeranjatkan aku n cdah!awat jd lagu tu xtaula..pesal la org malaysia ni..sian..org jhr plk tu..lgla aku kesian..nsb baikla,mawi ada utk wakil jhr dlm af3 tu..hahahha..tp yg menggembirakan ckitla ati aku ngan cdah mlm td ialah...heheehe..nabil dpt msk semi final!!..hahaha..gasak ar nanie ngan acik nk kata aper pun kat ktorg..ktorg ttp vote for nabil..ehhehehhe..
ish pesal la mata ni berair je ni..aku tgh nangis ke??hehehe..erm xla..skt mata mmg berair..tp,kalu sedih pun wat2 la ketawa..hahahhahha..
maka,sekian saja la utk arini..saya sudahi dgn Wabillahitaufik wal hidayah wassalamualaikum warahmatullahiwabarakatuh..;)

0 comments: