Sunday, July 24, 2005

double meaning

sejak 2 menjak ni ayt2 aku n n32 aku dlm blog lain ker..??awat ab ngan sue dok kata aku cam tgh bercinta..cett!aku cm meng kona2 kan ayt jer..xlbh dr tu..tp dr sini gakla aku tau,yg aku ni ader bakat gak tulis bnda2 puitis ni..erm..sbnrnya byk bnda aku yg aku excited nk tulis..tp nt ab ngan sue pikir lain lak..sdgkan aku tulis bengong pn ab leh tafsirkan lain..pdahal bengong tu adalah kisah keluh kesah seorg student yg tertekan ngan PSM nya..PSM = Projek Sarjana Muda = Projek Sakit Mental..tp tu org lah yg ckp..ehhehe..erm..kan dah ya..aku xtau dah nk tulis aper..sbb td aku dah byk tulis dah..argh!nt arr sambng..o sblm tu..nk ckp thanks kat ceti haram sbb bg harapan kat aku n da gang arini!and xluper utk sorg customer kat cc d.t..tq!;p..
okies..daa..Assalamualaikum!

0 comments: