Sunday, July 03, 2005

dah start dah...!

dah start dah..!

wah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!dah lm aku xupdate blog ni..smpaikan nk sign in kt blogger ni pun,aku lp username aku..dah tua la tu..tu yg lupa tu..eh byk lak tu aku..ehhe..sbnrnya dh teringat nk update blog ni dr siang td,tp xde mood plk wat blog siang2 hari..so aku menghabiskan ms aku dgn keje2 yg separuh berfaedah,separuh lg x kot..hehehe..siang td lps mkn,tgk ar nona ngan cerekarama kat bluehyppo..pdhal,sume tu aku dah tgk..tp xpela..lyn boring..
peh tu ptg p jln2 kat utan rekreasi..then p lepak kat tepi tasik smbil mkn2 buah,kuaci etc..dah mcm top up hs plk..aper taknya..mula2 exercise,terbuang la lmk ckit..peh tu blh p mkn blk kat tsik..erm serupa jela..
mlmnya plk p jonker walk..hish pnt giler berjln kat tgh2 org rmai tu..pening tgk org pn ader gak..
pg td gak aku dijangkiti virus sakit mata..aduh,rs mcm nk terkeluar biji mata aku ni..lg2 time tndk ke bwh..Allah jela yg tahu..blh lak bile blk sini br aku terkena sakit mata..pdhal kat umah ija kuat berangan tu..hehehe,mak abh aku dah kena..aku ingat aku xle kena jangkitan tu..terselamatla bile blk mlk..skali leh kn lak kat sini..bila aku ngadu kat ira yg tgh ader kt s'wak tu,ira kata aku kuat ngintai..tu psl la kn skt mata..cet!ader ke aku kuat ngintai..buat fitnah btl la dia ni..heheheheh..hrp2 virus aku xla merebak kat cdah lak..aku xnk jd pembawa virus..!
sbnrnya td rsnya byk bnda yg nk ditulis dlm ni..tp,skrg dah ilang lak..tp xpela..sok2 smbng lg..mata ni pun dah skit jer ni..kata cdah,mata aku dah jd juling..cet!fitnah lg..hahahhha..aper ar cdah ni..mempermainkan mata aku lak..erm kla,nk stop utk arini..sbbnya,mata aku dah jd smkin kecik..kecik sbb skt mata+kecik sbb ngantuk..
k.Assalamualaikum..!

0 comments: