Saturday, July 09, 2005

apo nk dikato..

Apo nk dikato..

arini sbnrnya aku mls nk dok dpn pc ni..sbb rs mcm best plk bc novel n tgk tv..tp kalu xon pc,mcm xbest plk rsnya..arini dah msk ari sabtu dah..esk ahad..lusa isnin..wah!!rs mcm xsbr p kuliah pn ader..ahhahaa..erm,bgsnya kalu rmai student mcm aku ni..huarhuarhur.
cheedah tdo,feeda tdo,mc ja tdo..so aku nk ckp ngan saper skrg ni..mata xngantuk dah ni..naperla aku selalu melawan hkm alam..dah ditetapkan mlm tdo,siang jg..tp aku leh terbalik plk..nk kata dilahirkan songsang xla plk..straight 2 the point jer doktor bwk kuar dr prt mak aku..belah jer,trs nmpk muka aku..ish!ye ke operation cenggitu..??
arini mak or abh aku xde tepon la plk..rs xlengkap je pg aku..tp biler mak call tiap2 ari aku plik plk..yelah,aku bkn aper..nt kalu bil tepon meningkat dgn mendadaknya..nm aku gak yg menjadi sebutan,dgn alsn aku yg srh tepon blk..erm,agknyala..
hish!serabut tul kepala otak ni..rs mcm berselirat jer wayar2 dlm kepala ni..jgn putus dahla!selisih!..time serabut nilah rs nk mkn byk2,p jln2 cr angin,main itu,main ini..tp rsnya langkah pling baik nk ilangkan serabut kat kepala..p bilik air,amik wuduk,solat,bc Al-Quran..ya Allah!rs sejuk jer ati,kepala sumer..jimat,xyah kuar duit..tp rsnya xramai yg ambik lngkah baik n bijak ni..aku xckp org,sbb aku sndiri pn lbh kurang ajer..:-/

Kenangan Lalu

Puas sudah kau melukakan
Tiada pernah kau meyakinkan
Hati ini yang selalu
Mengharapkan kasihmu
Kau biarkan ku melara
Mengemiskan cinta suci
Apa daya hati ini
Telah jatuh di lamun cinta
( korus )
Mengapa aku disiksa, apakah tujuan dia
Mungkin kerna ia pernah dikecewakan cinta
Katakan pada diriku aku 'kan membalut luka
Oh... jangan kau simpan dendammu
Dan aku jadi mangsanya
Aku cinta kepadamu
Hanya itu yang ku tahu
Lupakanlah kenangan pahit
Kita bina hidup baru

hahaaha..mcm jiwang gak lagu ni..tp aku xkira ar..aku suka,best!aku suka lagu ni sbb NABIL menyanyi lagu ni aritu..aku rs kalu NABIL bwk lagu dangdut pun..aku suka lagu dangdut tu nt..hahaha..xkira ar..org nk kata aper pun..jnji aku bhagia..kahkahkah..vote for NABIL!!jap gi aku nk dgr lg lagu ni yg dinyanyikan oleh NABIL..ehheeh..daa

0 comments: