Wednesday, July 27, 2005

air dicincang...

Dah lm aku xjmpa dia..dah lm aku xbercakap ngan dia..dah lm aku xbergaduh dan xbertekak ngan dia..dah lm aku xbergurau dgn dia..dah lm aku xberkongsi cerita ngan dia..dan malam ni,bila prsaan 'dah lm' tu datang..aku pn menghubungi dia...stlh beberapa lama,telefon diangkat dan salam pun disambut..slps perbualan berlangsung dlm seminit..dia bertanya..
"Ayu,bile nk balik?"
Wah!dia rindu kat aku la tu..walaupun dia xkata,tp aku knl dia cane..walaupun kadang2 perangai dan sikap dia wat aku pening kepala..mmg pening kepala..smp 1 tahap,aku leh jd xfaham dgn perangai dia tu..lawak dan cakap dia yang selamba mmg blh watkan org pecah perut..tp dalam satu keadaan,sifat panas baran dia tu leh watkan org kecut perut..termasuk aku!aku mmg takut kalu dia marah..tp walau mcmana pn dia mrh kat aku,sakitkan ati aku,pukul aku ke maki aku ke..aku ttp sayangkan dia..sbb dia adik aku..
em..lm dah aku xjmpa adik aku tu..sjk dia praktikal n sjk aku xde duit nk blk umh..bile aku kat umah dia xblk n bile dia blk aku xde kat umh..sian aku kat dia..sbb keje dr pg smp mlm dpt elaun xbegitu memuaskan..tp apakan daya,dia cuma mampu terima dan bersyukur jela..
arini hari ke 3 aku n da geng praktis netball..dan peningkatan kesakitan badan kitaorg meningkat 5%-10% setiap hari..arini gak powerpuff girls memulakan perlawanan persahabatan ngan group lain..bdk2 junior..mula2 ader ke diaorg kata ktorg ni bdk junior..cett,senior ni tau..!tp aku xamik port sgt bab2 senior tu..wpun ader kengkawan aku yg xpuas ati ngan dakwaan tu!sbb at least aku tau yg aku ni nmpk muda lg sbnrnya..hahahhaha..perlawanan berkesudahan dgn 4-1..sape 4,sape 1..tekala..ehhehe..esk lwn lg..best plak rsnya sbb secara xlangsung leh menyatukan hati2 kita.......
POWERPUFF GIRLS!FIGHT 4 UR LIFE!FIGHT FOR RM200..hehehe..tp sbnrnya duit tu blkg citer..nilai persahabatan la yg aku rasa lbh bermakna!

0 comments: