Thursday, February 03, 2005

so sleepy..

i'm so sleepy;


ish tak taula naper arini mata aku ngantuk giler..pntg baring je aku tdo..selalunya kalu siang dh terbanyak tdo..mlm mmg blhla bertahan lg..tp arini,mlm ni..xblh plak..ni pn aku paksa gak mata ni..ahaks!roommates aku cam biasala..mmg dah tdo dah..
emm arini..aper yg dah aku wat ek..?hmm..tdola arini aper lg!nsb baik dlm kls td tak mengantuk sgt..yalah..xsempat ngantuk..time kelas en hendra pg tu..aku dok pulun wat tutorial nm..peh tu time kls nm..,lgla xblh tdo..xsempat bernafas,asik dok wat exercise jer..tp xpala..mmg bagus pun..blk kls tghari..aku smpt tdo lg tu..uh dasat!kls dr.Alita plak..hm,arini kn sekolah plak..TP MMG BTL PUN aper yg dia ckp tu..dtg kelas sain attendance jer..tp bile blk 0..
blk kls dr.,beli ar mknan ckit utk dimkn ms perjlnan blk ke umah..arini aku n ira blk umah jln kaki jer..sj nk tgk2 keindahan alam disamping mengexercisekn diri..nak tg jogging kt utan rekreasi mmg lmbtla..ye ye je c monet tu ngajak..tp dia sndiri tak terbangun2..ahaks!
smp umah..brk2 baring2 ish terlelap lg..tp lelap je la..bkn tdo..peh tu cpt2 bangun p edit blog..tp aku rs xde aper prbahan pn yg aku wat ptg td..just try n error jer..dah puas belek2 blog..baring lg..tp thn gak mt..wpun terpejam2 gak..smp meeting alamanda corp td tu pun..aku leh baring2 n terlelap..parah benar mata aku..agknya ader org pukau kot..wakakakka
tp terlelap2 aku...smp gak aku ke waktu skrg ni..3.52 a.m..3 feb 2005.ntah aper aku wat tak taula..tetiba jer dah pg..em cpt tul ms berlalu..rugi tul aku xkjr ms td..arghhhhhhhhh!
td aku edit gak lg blog ni..tp xdak aper yg tukar pun..sbb kn ty cikgu blog aku dl..cikgu blog plak,dah tdo..mklmla..crdt dia dah abis..so boringla tu.
almk kul 4 dah..better aku tdo dl..sbb dah tak tahan sgt dah ni..


0 comments: